Przejdź do menu Przejdź do treści

Konkurs na najlepsze prace dyplomowe 2024/2025 – Wyniki

Wyniki V edycji konkursu na prace dyplomowe w IFP

 

Komisja literaturoznawczo-kulturoznawcza dla prac magisterskich, w składzie: dr hab. Magdalena Stoch, prof. UKEN oraz dr hab. Katarzyna Wądolny-Tatar, prof. UKEN, postanowiła przyznać:

nagrodę dla Wiktorii Moskały za pracę „Prywatne jest polityczne”. Zaangażowana twórczość Rebeki Solnit, napisaną pod kierunkiem dr. Patryka Szaja; jednocześnie Komisja rekomenduje zgłoszenie pracy do ogólnopolskiego konkursu im. Cz. Zgorzelskiego, z zakresu literaturoznawstwa;

wyróżnienie dla Zuzanny Sroki za pracę Mięso, opresja i opór. Analiza wybranych powieści z perspektywy feministyczno-wegetariańskiej teorii Carol J. Adams, napisaną pod kierunkiem dr. Patryka Szaja

 

Komisja literaturoznawcza dla prac licencjackich, w składzie: dr hab. Magdalena Roszczynialska, prof. UKEN, dr Monika Kardasz, dr Patryk Szaj, postanowiła przyznać:

nagrodę dla Julii Gleń za pracę „Chłopski Petrarka” z Rońska. Liryka Stanisława Bojarczuka wobec dziedzictwa renesans, Młodej Polski i międzywojnia, napisaną pod kierunkiem dr. hab. Jacka Rozmusa, prof. UKEN;

wyróżnienie dla Patrycji Surowiak za pracę Obraz dzieciństwa w prozie XX-lecia międzywojennego na przykładzie „Uśmiechu dzieciństwa” Marii Dąbrowskiej i „Narodzin” Elżbiety Szempolińskiej-Sobolewskiej, napisaną pod kierunkiem dr hab. Małgorzaty Chrobak, prof. UKEN.

 

Komisja językoznawcza dla prac licencjackich, w składzie: dr Anna Krzyżak oraz dr Krzysztof Waśkowski przyznała:

nagrodę dla Kingi Kwiecień za pracę Innowacje i aktualizacje frazeologiczne w felietonach Pawła Abramowicza, powstałą pod opieką dr hab. Magdaleny Pudy-Blokesz prof. UKEN;

wyróżnienie dla Adriana Pokrzywki za pracę Językowo-kulturowa motywacja nazw polskich instrumentów ludowych, powstałą pod opieką dr hab. Magdaleny Pudy-Blokesz prof. UKEN.

 

Komisja kulturoznawcza dla prac licencjackich, w składzie: dr hab. Janusz Waligóra, prof. UKEN, dr Jakub Knap, dr Konrad Zielonka:

wyróżniła pracę Celina Wojtanowskiej: Nunsploitation jako przykład kina eksploatacji, powstałą pod opieką dr hab. Patrycji Włodek, prof. UKEN;

nagrody nie przyznano.

 

Komisja dydaktyczna dla prac licencjackich, w składzie: dr hab. Małgorzata Chrobak, prof. UKEN oraz dr Katarzyna Pławecka:

·wyróżniła pracę Pauliny Maczkiewicz: Ślady przeszłości w teraźniejszości. Współczesne wyzwania w edukacji polonistycznej na podstawie pracy z powieścią Marcina Szczygielskiego pt. „Teatr Niewidzialnych Dzieci”, napisaną pod kierunkiem dr. hab. Marka Pieniążka, prof. UKEN;

nagrody nie przyznano.

Aktualności